Całodobowa opieka

separator pomarańczowy

Nasi rodzice zawsze dbali o nasze bezpieczeństwo, dlatego chcemy odwdzięczyć się tym samym! Często jednak nie mamy możliwości bezpośredniej opieki nad naszymi bliskimi, dlatego ważne jest, aby znaleść alternatywne sposoby na zapewnienie im bezpieczeństwa. Z pomocą w niezwłocznej reakcji na potrzeby samotnie mieszkających rodziców przychodzi nam Teleopieka senioralna.

zdjęcie dziadka z wnuczką
zdjęcie babci z wnukiem

Jak to działa?

separator pomarńczowy

Po wykupieniu abonamentu senior zostaje objęty naszą opieką, otrzymuje również dedykowany telefon oraz opaskę życia. Dzięki tym narzędziom podopieczny może wezwać pomoc w sytuacjach zagrażających jego życiu. Nasz asystent nie tylko powiadomi odpowiednie służby, ale również bliskich. Nasi asystenci pomogą również na co dzień w załatwieniu zwykłych potrzeb medycznych, takich jak rejestracja do lekarza, zamówienie lekarstw, ale również monitorowaniu samopoczucia osoby objętej opieką. Osoby starsze mogą także kontaktować się z nami wtedy, gdy borykają się z problemem natarczywych telefonów, prób wyłudzeń, czy pojawienia się nieznajomych osób pod drzwiami.

Jak działa telefon z opaską ratującą życie (połączenie z linią czerwoną i zieloną)

ikona czerwonego przycisku
Czerwony przycisk na opasce
Sytuacje nagłe
Po jego wciśnięciu zostaje uruchomione połączenie o najwyższym priorytecie. Gwarantuje to szybką reakcję naszych asystentów oraz niezwłoczne wezwanie pomocy. W takiej sytutacji nasi konsultanci oddzwaniają do podopiecznego natychmiast, w celu weryfikacji stanu zdrowia i wykluczenia nieuzasadnionego wezwania. W przypadku nieodebrania połączenia przez podopiecznego informowane są najpierw wskazane bliskie osoby, a następnie odpowiednie służby.
ikona zielonego przycisku
Połączenie z zieloną linią
Codzienne wsparce
Po połączeniu z zieloną linią podopieczny zostaje w prosty oraz szybki sposób połączony bezpośrednio z naszym centrum Teleopieki. Połączenie z zieloną linią służy do zgłoszenia potrzeby pomocy w codziennych sprawach związanych ze zdrowiem. Nasi asystenci pomagają w rejestracji do lekarza, zamawianiu recepty lub też w zakupie środków farmaceutycznych. Numer zielony wykorzystywany jest również przez naszych asystentów do kontaktu z podopiecznymi.

SENIOR SOS24h - Teleopieka dla seniorów

  • SOS 24h/365 Stały kontakt i monitoring
  • Zniżki na pakiety diagnostyczne z Programem Zdrowia
  • Asystent po systemie opieki zdrowotnej 24h (przychodnie, apteki, dostępność leków)
  • Prywatna teleporada w cenie abonamentu (jedna na rok w cenie, przydatna w nagłych przypadkach)
  • Zniżki na usługi medyczne z Programem Zdrowia
  • Szybka telefoniczna rejestracja do lekarza na wizyty prywatne oraz w ramach NFZ

49 PLN (miesięcznie)

Co zyskujesz dzięki teleopiece

Dzięki Teleopiece senioralnej zyskujecie pewność, że Wasi bliscy będą zawsze pod stałą opieką. W razie nagłych sytuacji właściwe służby zostaną niezwłocznie poinformowane. To wszystko dzięki intuicyjnemu narzędziu stworzonemu z myślą o naszych rodzicach i seniorach stroniących od cyfrowych dobrodziejstw. Nie czekaj! Już dziś możesz sprawić, że Ty i bliskie Ci osoby będą czuć się bezpiecznie.

Reakcja na nagłe zagrożenia

Bransoletka służy do wezwania pomocy w trybie natychmiastowym

Teleporady

Usługa pozwala telefonicznie skontaktować się z lekarzem. W cenie pakietu dostępna jest jedna teleporada gratis.

Opiekę medyczną

Zapewniamy opiekę teleasystenta zdrowia oraz dostęp do lekarzy MedycynaPolska.pl

Centrum opieki

Zapewnia rejestrację do lekarza dostępną 24h. Pozwala również zamówić receptę na leki stałe.

Telefon z bransoletką

Wymagany sprzęt

Telefon MaxCom SOS

Posiada duże, wyraźne klawisze, oraz kolorowy wyświetlacz. Jego głównym atutem jest przycisk SOS, dzięki któremu podopieczny w przypadku zagrożenia życia może wezwać odpowiednie służby medyczne. Dodatkowo obsługuje funkcję nagrywania dźwięków Talking Clip - wypowiadanie numeru przychodzącego lub nazwy (możliwość nagrywania imienia i przypisania do kontaktu). Działa on także w trybie głośnomówiącym, ma 7 numerów szybkiego wybierania, możliwość ustawienia kontaktów TOP5. Do dyspozycji jest również radio i latarka.

Bransoletka SOS

Bransoltka SOS jest świetny uzupełnieniem telefonu, gdyż pozwala wywołać alarm i automatycznie połączyć nas na wprowadzony wcześniej numer telefonu, m.in. rodziny, znajomych czy służb ratunkowych. Wystarczy mieć ją założoną cały czas na ręce i w razie nagłej sytuacji kliknąć ikonę serduszka. Przycisk SOS uruchomi procedurę alarmową, nawet gdy telefon jest wyłączony. Opaska jest lekka co wpływa na komfort codziennego użytkowania. Ponadto, dzięki swojej wodoszczelności nie trzeba jej ściągać w trakcie kąpieli czy innych czynności, w trakcie których mamy kontakt z wodą.

Masz wybór - korzystaj z dotychczasowego numeru lub zamów nowy

Podopieczny sam decyduje, czy chce otrzymać od nas nowy, dedykowany numer telefonu, służący jedynie do obsługi teleasystenta, czy woli korzystać ze swojej karty SIM, którą przełożymy podczas instalacji usługi. Rekomendujemy zakup całego zestawu, w skład którego wchodzi telefon z kartą sim oraz opaska z przyciskiem alarmowym. W tej opcji abonament telefoniczny opłacamy jest na 12 miesięcy z góry, co daje gwarancję ciągłej dostępności usługi.

Zagwarantuj teleopiekę swoim bliskim w trzech prostych krokach

pacjent zgłasza chęć
Złóż zamówienie online lub w placówce
podpisujemy umowę
Przeprowadzimy wywiad o stanie zdrowia podopieczngo
i podpiszemy umowę
przekazujemy dalej
Aktywujemy teleopiekę

Spotkanie w placówce

Masz wątpliwości? Zamów spotkanie i zobacz jak
w praktyce działa teleopieka.

Nasi specjaliści przedstawią działanie produktu
oraz odpowiedzą na wszystkie pytania.

Telefon z opaską

Wybierz tę opcję jeśli chcesz korzystać z własnej karty SIM. W wybranej przychodni podpiszesz umowę oraz odbierzesz opaskę wraz z telefonem.

399 PLN ( z VAT)
  • Karta SIM we własnym zakresie
  • Abonament telefoniczny we własnym zakresie
  • Instalacja i szkolenie gratis
  • Teleopieka SENIOR SOS24 - 49 pln/mc
Wybierz gdzie chcesz podpisać umowę
i odebrać pakiet

Współpracujemy

  • NFZ
  • TuZdrowie
  • Enel-Med
  • Falck
  • Lux-Med
  • Inter Polska
  • Medicover
  • Skok
  • Inter Partner Assistance
  • Generali
  • PZU
  • CMP
  • Polmed
  • Scanmed