Nasze oczekiwania:
-
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
-
Znajomość i zrozumienie podstawowych pojęć marketingowych
-
Doświadczenie w pracy w dziale promocji i marketingu
-
Swobodna komunikacja zarówno w jęz. polskim, jak i angielskim
-
Doświadczenie w tworzeniu i redagowaniu treści na potrzeby Social Media oraz tworzeniu kampanii reklamowych
-
Praktyczna znajomość narzędzi Google Analytics, Google Ads, Manager Reklam FB
-
Znajomość narzędzi do optymalizacji działań w Internecie
-
Podstawowa znajomość zasad SEO
-
Umiejętność zarządzania projektami marketingowymi
-
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
-
Umiejętność analitycznego myślenia i pracy pod presją czasu
Za co będziesz odpowiedzialna/ odpowiedzialny:
-
Planowanie i realizacja działań ukierunkowanych na zwiększenie świadomości firmy oraz jej produktów
-
Opracowywanie materiałów reklamowych (poligrafia, digital, video, radio itd.)
-
Zarządzanie firmowymi profilami w social mediach oraz firmowymi stronami internetowymi
-
Kreowanie wizerunku firmy oraz nadzór nad spójnością corporate identity
-
Zarządzanie podległym zespołem marketingowym oraz zewnętrznymi podwykonawcami
-
Monitoring trendów marketingowych
-
Planowanie strategii sprzedaży usług w zróżnicowanych kanałach (w tym digital marketing)
-
Monitorowanie danych sprzedażowych marki, wyciąganie wniosków, budowanie rekomendacji biznesowych do dalszych działań
-
Odpowiedzialność za kluczowe KPI sprzedażowe usług