Od kandydatów oczekujemy:
-
umiejętności menadżerskich i zarządczych
-
sprawnej obsługi komputera
-
umiejętności szybkiego uczenia się
-
znajomości funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w Polsce
-
znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym analizę literatury fachowej
-
doświadczenia w pracy w podmiocie leczniczym
-
wykształcenia wyższego
Zakres prac:
-
zapewnienie ciągłości procesu obsługi klienta poprzez organizację pracy podległego zespołu, budowanie zespołu rejestratorek medycznych (rekrutacja, motywowanie oraz rozwój)
-
wyznaczanie celów biznesowych i ich realizacja wraz z zespołem przychodni
-
kontrola nad kosztami i odpowiedzialność za wzrost przychodów
-
reprezentowanie przychodni wobec zewnętrznych podmiotów (klientów i kontrahentów)
-
nadzór i aktywne wsparcie poprawnej współpracy pomiędzy pracownikami Obsługi Pacjenta, pielęgniarkami oraz lekarzami
-
bieżąca współpraca z personelem medycznym, działem IT, księgowością i administracją
-
koordynowanie obiegu informacji i dokumentacji
-
przygotowywanie raportów, analiz i zestawień- realizacja celów biznesowych poprzez kierowanie i nadzór nad zespołem przychodni
-
podejmowanie działań koniecznych do zapewnienia właściwego codziennego funkcjonowania przychodni