Wymagania:
-
chęć pracy w branży ochrony zdrowia – zainteresowanie tematami e-zdrowia
-
komunikatywność – w celu identyfikacji problemu i potrzeb użytkownika oraz szybkiego zaproponowania rozwiązania
-
silna motywacja do podnoszenia swoich kwalifikacji – chęć nauki w celu wykorzystania wiedzy w pracy
-
umiejętność samodzielnego radzenia sobie w sytuacjach problemowych
-
kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań
-
poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
-
umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych – presja czasu
-
umiejętność pracy w zespole – korzystanie z wiedzy i doświadczeń innych, ale także konsekwentna realizacja wspólnych ustaleń
-
łatwość w nauce obsługi nowych aplikacji komputerowych
-
znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi
-
prawo jazdy kategorii B
Obowiązki:
-
świadczenie zdalnej i osobistej pomocy w zakresie rozwiązywania problemów technicznych użytkowników
-
dbanie o infrastrukturę teleinformatyczną – samodzielny nadzór, konfiguracja i konserwacja stacji roboczych i sprzętu peryferyjnego w gabinetach lekarskich oraz administracji – a we współpracy z administratorami także wykonywanie prac w zakresie infrastruktury sieciowej i serwerowej
-
realizacja zadań zleconych przez administratorów – w większości przypadków nowe rozwiązania są testowane w Warszawie a następnie po ich sprawdzeniu i optymalizacji wdrażane w innych miastach
-
doskonalenie wykorzystania oprogramowania medycznego – szkolenie lekarzy i innych pracowników z obsługi zaawansowanych funkcjonalności. Przy współpracy z lekarzami koordynatorami realizacja szkoleń mających na celu ujednolicanie sposobu prowadzenie dokumentacji medycznej
-
udział w testowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań e-zdrowia oraz szkolenie użytkowników z obsługi urządzeń telemedycznych – bierzemy udział w pilotażach CeZ (Centrum eZdrowia)
-
realizacja szkoleń informatycznych dla nowozatrudnionych pracowników
-
przygotowanie dokumentacji technicznej oraz użytkowej